Autoritatea de supraveghere financiară din Singapore le-a transmis companiilor din industria criptomonedelor să nu mai lanseze reclame către publicul larg, în contextul în care oraşul-stat vrea să reducă riscurile la care se expun investitorii începători într-o piaţă extrem de volatilă, potrivit Bloomberg.

Furnizorii de servicii crypto ar trebui să îşi promoveze activităţile doar pe propriile platforme şi aplicaţii mobile, precum şi pe conturile oficiale de pe reţelele de socializare, au transmis autorităţile din Singapore, luni, într-o declaraţie de presă.

Noile norme referitoare la reclamele cu criptomonede vor acoperi o gamă largă de businessuri, de la bănci la furnizori de servicii de plăţi, respectiv platforme de exchange crypto.

Autorităţile din Singapore au observat că „anumiţi furnizori de servicii bazate pe monede digitale îşi promovează în mod activ serviciile prin reclame online şi reclame fizice”.

/www.zf.ro/cryptobusiness/

Lasă un răspuns